zondag 10 mei 2009

Antilles Episcopal Conference 53rd Annual Plenary Meeting

Antilles Episcopal Conference 53rd Annual Plenary Meeting,
Fort de France Martinique
29 April 2009


Message to the Priests of the Antilles Episcopal Conference

The Bishops of the Antilles Episcopal Conference greet the priests of the Region: “We give thanks to God always for you all, making mention of you in our prayers; Remembering without ceasing your work of faith, and labour of love, and patience of hope in our Lord Jesus Christ, in the sight of God and our Father” (I Thess. 1:2-4).Your vocation is a lofty one, in imitation of Jesus Christ of whom the writer of Hebrews says, “Chosen by God from among the People”.

To facilitate a deepening of the spirituality of priestly service and witness, we, the Bishops of the Conference, bring to your attention the announcement of the “Year of the Priest” by our Holy Father, Pope Benedict XVI. It will open on the Solemnity of the Sacred Heart of Jesus, June 19, 2009. It will close a year later on the same date with a World Meeting of Priests in Rome.

We ask that this special year be celebrated in each diocese of the Conference with seriousness and joy. The theme of the year is: “Faithfulness of Christ, Faithfulness of Priests”. The patron of the year is St. John Vianney. 2009 is the 150th anniversary of his death. He was a priest who was present to his people. He visited them, taught them and reconciled them.

Three levels of planning are already in place:

1) The Congregation for the Clergy will publish a collection of texts from the Holy Father for reflection on themes essential to the priestly life and mission in the world;

2) The Congregation for the Clergy will publish a Directory for Confessors and Spiritual Directors;

3) The Congregation for the Clergy in dialogue with Diocesan Bishops and Superiors of Religious Institutes will promote and coordinate pastoral initiatives to help the people appreciate the mission of priests in the Church and help priests appreciate the need for continuing formation and for associating that formation with seminarians.

Sacred Scripture, especially Jesus’ teaching to his Disciples, Paul’s Pastoral Letters and the Letter to the Hebrews, together with the above mentioned sources of spirituality will provide material for gatherings of priests for study and retreat, for spiritual reading and reflection and for priestly renewal and recommitment. In addition, we recommend that each priest read reflectively the address of the Holy Father to the Congregation for the Clergy which is attached to this letter.

Finally, the Year of the Priest should challenge the entire Presbyterate of the Antilles Episcopal Conference to renew their commitment to the ministry of vocation recruitment for the priesthood, to the care for vocations to the priesthood and for journeying with candidates for the priesthood. Furthermore, let us not forget that vocations are nurtured on the Word of God and the Eucharist.

Once again, we thank the priests of the region for their collaboration as we serve witness and try to build the kingdom together by sanctifying, teaching and shepherding.

Signed by the Bishops of the Conference


Source: www.aecrc.org

Bemoedigende woorden paus voor katholieken in Midden-Oosten


Hilversum (Van onze redactie) 10 mei 2009 - Paus Benedictus XVI heeft vanochtend in het internationaal stadion in de Jordaanse hoofdstad Amman de eucharistie gevierd met ongeveer 20.000 katholieken uit alle delen van het Midden-Oosten. Het was de eerste openluchtmis van het pausbezoek aan het Heilig Land.

Diep getroffen
In zijn homilie sprak de Heilige Vader bemoedigende woorden tot de gelovigen. "De katholieke gemeenschap hier is diep getroffen door de moeilijkheden en onzekerheden bij alle mensen in het Midden-Oosten. Vergeet nooit de grote waardigheid van uw christelijk erfgoed. En laat niet na u bewust te zijn van de liefdevolle solidariteit van al uw broeders en zusters in de Kerk in heel de wereld", aldus de paus.

Vlaggen
Bij zijn intrede in het stadion werd de paus enthousiast bejubeld door de aanwezige gelovigen. Aan de mis namen christenen van verschillende nationaliteiten deel. Er werd gezwaaid met vlaggen van Jordanië, Palestina, Irak, Libanon, Syrië en andere landen. De meeste gezangen en lezingen in de eucharistie waren in het Arabisch. De paus sprak de menigte toe in het Engels.

Latijnse patriarch
Aan het begin van de eucharistieviering werd Benedictus welkom geheten door de Latijnse Patriarch van Jeruzalem, mgr. Fouad Twal. Deze in Jordanië geboren bisschop zei dat er in de rooms-katholieke gemeenschap in het Heilig Land te weinig personen zich tot het priesterschap geroepen voelen. De patriarch vroeg de paus te bidden voor meer roepingen.

Bethanië
Vanmiddag reist de paus van Amman naar Bethanië, dat aan de overkant van de Jordaan ligt. Daar zal hij de eerste stenen zegenen van te bouwen kerken van de plaatselijke Latijnse en Grieks-melkitische geloofsgemeenschappen. Daarna keert hij terug naar Amman. Morgen vliegt de paus naar Tel Aviv, waar hij ontvangen zal worden door de Israëlische autoriteiten.

Bron: http://www.katholieknederland.nl/



Paus mag zijn schoenen aanhouden in moskee


Hilversum (AFP/ANP/Van onze redactie) 10 mei 2009 - Paus Benedictus XVI en zijn gevolg hebben gisteren hun schoenen aan mogen houden toen hij in de Jordaanse hoofdstad Amman de gebedsruimte van de El Hussein bin Talal-moskee betrad. Begeleiders vonden het niet nodig dat de leider van de Rooms-Katholieke Kerk zijn schoenen uittrok.

Geen gebrek aan respect
Dat de paus zijn schoenen aanhield heeft dus niets te maken met een gebrek aan respect voor de islam, haastte het Vaticaan te verklaren. Benedictus zou van plan zijn geweest zijn schoenen uit te trekken, overeenkomstig islamitisch gebruik, zei de pauselijke woordvoerder Federico Lombardi.

Gebaar van goede wil
Prins Ghazi Bin Muhammed Bin Talal, neef van koning Abdullah II en diens adviseur in godsdienstzaken, begeleidde de Heilige Vader in de moskee. Dat de paus zijn schoenen mocht aanhouden was volgens de prins een "gebaar van goede wil en een teken van wederzijds respect tussen moslims en christenen".


Regensburger rede

De stappen van Benedictus in de islamitische wereld worden nauwlettend in de gaten gehouden, omdat hij veel moslims tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Tijdens een toespraak in Regensburg enkele jaren geleden citeerde hij een Middeleeuwse keizer, die opvattingen van de islam als kwaadaardig en onmenselijk had bestempeld. Prins Ghazi Bin Muhammed Bin Talal zei gisteren te erkennen dat de paus niet de intentie had gehad de islam te beledigen.

Istanbul
Tijdens zijn bezoek aan Istanbul in december 2006, trok Benedictus zijn schoenen uit toen hij de gebedsruimte van de Blauwe Moskee betrad. Johannes Paulus II deed dat ook toen hij in mei 2001 in Damascus de Grote Moskee van de Ummayaden bezocht.


Bon: http://www.katholieknederland.nl/

DI SINKU DJADUMINGU DI PASKU DI RESUREKSHON

Promé Lektura : Echonan 9, 26-31
Salmo : Salmo 22, 26b-27. 28 i 29. 31-32
Di dos Lektura : 1Huan 3, 18-24
Evangelio : Huan 15, 1-8



Hesus a bisa ku lo por rekonosé su disipelnan pa medio di nan fruta i awe E ta rekordá nos ku e úniko forma efikas i berdadero pa duna fruta ta di keda den djE.
Keda den Kristu ta nifiká mantené bo mes den kontakto konstante kuné pa medio di su múltiple formanan di presensia: Palabra, bida, eukaristia, amor...
Tin persona ku ta atmirá un Hesus total i eksklusivamente humano: e Hesus revolushonario, radikal, entregá,... pero tur e aspektonan aki no ta mancha ni muchu ménos trese kambio na e kara outéntiko di Dios. Ora nos profundisá den intimidat ku e Maestro nos ta deskubrí ku nos bida no ta keda únikamente den atmirashon steril sino ku e ta kombertí den un impulso di bida. Skucha batimentu di kurason di Dios pa hiba e kalor i e amor ei pa mundu, eseinan ta fruta di esnan ku ta keda den Hesus.
"Duna fruta" ta biba bida di un disipel outéntiko.
Fruta di e kristian no mester ta den "hasi kos" òf ta " trahadó hopi aktivo di Evangelio". Hopi bia nos ta yena nos mes ku okupashon pastoral pensando ku den nos agènda super okupá nos ta dunando fruta kristian. Por ta ku un agente pastoral ta pasa hinter dia masha okupá, òf ku e ta traha trabou sosial fruktífero , pero ta di e frutanan aki Hesus ta papia ku nos?
Duna fruta segun Hesus no ta hasi trabou pastoral papiando so.Sin duda un persona ku ta tuma Evangelio na serio sigur lo entregá su mes de forma pashoná pa plama e palabra. Fruta di Hesus ta hiba e persona na su enkuentro. Pastoralmente ta un referensia impresindibel di sa ku duna fruta den Señor ta aserka nos mes i keda den Dios p'asina otronan por topa i aserká Dios.
Nos ta keda satisfecho ku hasimentu di kos ku e mihó intenshon, pero Bo a puntra bo mes algun bia kuantu persona a aserká Dios danki na bo union i bo trabou den Señor?
Tin agentenan pastoral ku ta bira tristu pasobra nan no "ta mira resultado" di nan trabou, ta komo sifuera e frutanan no ta sali na kla. Nos ta pensa ku un mentalidat basta materialista i ta kere ku kaminda nos no ta mira no ta eksistí fruta. Esnan ku ta pensa asina lo spar nan mes hopi tristesa si nan duna nan mes kuenta ku loke Dios ta bin ta hasi parti paden di un persona bo no ta mira, pero e ta kria rais den skuridat i den profundidat di kada kurason. Pensa ku fruta ta solamente loke ta mira parti pafó ta empobresé akshon di Spiritu Santu aktuando den kada un di e akshonnan ku nos hasi den nòmber di Señor.
Kada persona ku ta keda den Hesus tambe por hasi loke Señor a hasi. Relashon di e kristian ku Dios ta di un amistat profundo i
sinsero ku ta pa kompartí ku otro.
E frutanan no ta solamente pa esnan ku ta rondó di nos. Tambe nos serkania ku Señor ta produsí den nos kosecha abundante di e amor ku Dios tin pa nos. Si nos sembra bon den nos kurason nos lo tin tambe fruta den dje pa repartí ku otro.